You see, the cage it called, and I said: "Come in, I will not open myself up this way again..."

Ett halvt år har gått
Sex månader
Och jag kysser hans läppar
Känner samma känsla som innan uppbrottet
Samma känsla som jag alltid har känt
Han säger att han saknat mig
Jag säger att jag saknat honom
Dagar i glitter och drömskt ljus
Vi går i affärer
Ser på film
Han kysser mig
Han kramar mig
Han är här och jag bara lever i nuet
För jag vet ju
Det är snart över
Det ändrar ingenting

Idag åkte han
Jag grät tysta tårar på morgonen
"Tänk om du glömmer mig..." 
Viskar jag tyst
"Det är klart jag inte kommer."

Men det spelar nog ingen roll
Om han ville vara med mig skulle han vara det
Oavsett hans dåliga mående
Oavsett jobbet

Men han vill inte vara med mig
Och jag kan gråta hur mycket jag vill

It will not bring him back

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0