Sail

This is how I show my love
I made it in my mind because
I blame it on my A.D.D. baby
 
Snurrigt i huvudet av tankar och känslor
Vi har träffats några gånger efter uppbrottet
Varje gång är det nästan som förut, fast ändå annorlunda
Vi är ju inte tillsammans
Ändå slutar det alltid med att han hoppar på mig
Slickar mig i ansiktet, smeker min kropp, drar mig i håret
Till en börjar skriker jag
Nej
Nej, det här går ju inte
Kan inte låta dig
Vi är inte...
Sedan släpper alla "borde inte" tankar
För jag älskar ju honom
Jag vill ha hans läppar mot mina
Vill att han ska slicka mig över ansiktet
För det är ju så det ska vara
 
This is how an angel dies
I blame it on my own sick pride
Blame it on my A.D.D. baby
 
Han trycker ned mig mot sängen
Sliter av mig kläderna
Jag låter det ske
Intensivitet som får fönstren att skallra
Väggarna att glöda
 
Jagälskardigjagälskardigjagälskardig

Maybe I should cry for help
Maybe I should kill myself (myself)
Blame it on my A.D.D. baby
 
Efter den fantastiska jordbävningen tystnar världen
Vi ligger tillsammans i mörkret
Hans arm under min nacke
Jag gråter
Han sover
Och jag älskar honom fastän det får mig att gå sönder
 
Maybe I'm a different breed
Maybe I'm not listening
So blame it on my A.D.D. baby
 
"Jag älskar dig"
"Ååh... men Blondie..."
 
Hör smärtan i hans röst
Han är borta från mig trots att jag har hans hud mot min hud
Borta
Gone
Sail
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja vad ska man säga? Naturligtvis är det bäst att klippa banden helt, men gud så svårt det är när hela ens inre skriker efter den andra människan. känsla och förnuft i en strid där känslan nästan alltid vinner. önskar dig bara fint.

2013-09-20 @ 13:45:46
URL: http://rainydaysandmondays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0