Allt är försent

Och han du älskade en gång
Och kanske älskar än
Spelar det någon roll?
Nej kanske inte
Kanske allt egentligen
 
För jag kan inte tänka logiskt när jag pratar med honom
Han stör
Han stör allt det rationella
 
Min vän säger åt mig att säga till honom
Lämna mig ifred
Men hur ska jag kunna?
Jag älskar ju honom
Det är någonting som inte går över
Och han leker med mig
Han sopar mattan med mig
 
Fan fan fan
 
Jag måste ju släppa
Herregud det har gått månader
Varför släpper jag inte?
Jag är inte den som brukar ha svårt för sånt
Jag bara går
Och ser mig inte om
 
Men nu går det plötsligt inte
 
"One day,
Someone will walk into your Life
and make you see why it never
worked out with anyone else."
 
Och det är ju inte han
Det är ju någon annan
För det funkade ju inte med honom
När ska jag inse det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0