Men ingen mer kärlek, för det går ju inte

Hur ska känslan kunna beskrivas?
Det här med att darra i hjärtat
Att känna taggtråden som snärjs åt
Trasar sönder mig innanför
Blöder
Blöder
Blöder
Det här med att funka, men att när som helst tappa sugen
Att det ena sekunden kan kännas avdomnat, nästan okej,
För att i nästa stund skära rakt igenom mig med samma smärta som om tusen krossade kristallglas penetrerat mitt hjärta, min själ
Umgås med vänner för att domna av
Men de ser igenom mig när jag faller
Jag som brukar bära en ogenomtränglig mask över mina känslor
"Blondie, du ser sorgsen ut..."
En arm om min kropp
Men jag är trasig, du kan inte hålla om mig
Jag kommer rasa samman i dina armar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0