När världen plötsligt är upp och ned och man faller

Skriver ord tills bläcket flyter ihop
Bildar suddiga, obegripliga meningar
Ett bläckhav på vitt papper
 
Ingenting är som förr
Min katt dog för 23 dagar sedan
De första veckorna efter kunde jag bara inte förstå att världen fortsatte existera
 
Pojkvännen ber mig flytta
Måste plugga säger han
Och jag vet ju det
Men ändå går jag sönder lite till
Flippar ur totalt och skär mig för första gången på månader
Det var igår
 
Idag var det hemtenta som gällde
Jag mår okej idag
Ingenting är bra
Men det fungerar ändå
 
 

Kommentarer
Postat av: Silverglitter

Tråkigt att läsa om din katt.

Hoppas du inte skurit dig igen, att du orkar hålla ihop någorlunda trots allt som hänt och händer. Kram!

2013-03-20 @ 06:01:35
URL: http://silverglittrande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0