You make things difficult

I'm going crazy living this way
I'm giving all my life to you
Baby, I'm crazy
But I'm going insane
I shouldn't love you like I do
 
 
Så svårt
Dörren slår igen
Smällen ekar i trapphuset
Du springer nedåt
Tre trappor och du är borta
Jag sitter kvar ensam på sängkanten
Mållös och tyst
Allt gick så fort
Jag skulle ju följa med
Men du är borta
Och här är jag ensam kvar
Jag stirrar oseende på svarta gardiner
Tar upp penna och papper
Skriver
"Det är såna här situationer som gör att jag borde stannat med mina romanhjältar i böckernas värld..."
 
 

Kommentarer
Postat av: coffesmokesdietcokes.blogg.se

<3

2013-01-27 @ 12:10:40
URL: http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0