Don't you worry child

Ont innanför
Fryser trots tröjan av ull
Fryser trots att jag druckit kaffe
Med kanel
Sånt du brukar säga smakar jul
 
Du kommer snart komma tillbaka
Jag har inte låst dörren
Du kommer ta dina saker
Du kommer inte prata med mig
Jag kommer sitta tyst
För jag vet inte vad jag ska säga
Vill inte bli avvisad
 
Borde åka härifrån
Vad väntar jag på?
Jag vill inte sakna dig
Jag vill inte vara utan dig
 
Allt blir så svårt med känslor
 
 
 
There was a time, I met a boy of a different kind
We ruled the world,
Thought I’ll never lose her out of sight, we were so young
I think of her now and then
I still hear the songs reminding me of a friend
 
 

Kommentarer
Postat av: coffesmokesdietcokes.blogg.se

Åh finis. Ja känslor gör allting så mkt svårare <3

2013-01-27 @ 12:43:49
URL: http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0