I want to break free

Trots att jag mår bättre, är ganska glad med tanke på situationen och klarar mig själv så gör det ändå ont att se alla andras små lyckliga liv. På facebook eller i verkliga livet. Söta par som går runt intet ont anande om att mitt förhållande med mannen jag löjligt nog trodde jag skulle tillbringa resten av livet med, är över. 
 
Men det är inte honom jag saknar längre, det är det där mysiga gulliga sambolivet. Sådant som man så lätt kan börja ta förgivet...
 
Men det är skönt att inte tillhöra någon oxå. Har hela tiden varit någons flickvän i åtta år, killar har kommit och gått, men jag har fortsatt varit "flickvän". Skönt att slippa tjafs. Skönt att inte ha några problem. Skönt att inte behöva förändra sig till något annat. Jag är mig själv och jag tänker göra tusentals misstag utan att behöva stå till svars mot någon kille. Jag är fri! 
 
Och snart ska jag vara lycklig bara jag och katten också. Jag klarar mig. Det gör jag alltid.

Kommentarer
Postat av: coffesmokesdietcokes.blogg.se

Var fri, njut av att vara din egen. Och kom ihåg, dom som är gulligast på stan kanske har ett helvete hemma. Kanske är deras förhållande fyllt av psykisk misshandel, dom mår båda skit och enda gången de egentligen ler är när folk ser på. Hemskt, men det kan hjälpa att tänka så. För ingen är ändå perfekt.. alla har sina egna helveten. Nu får du iaf rå över ditt egna liv <3

2013-08-06 @ 19:22:48
URL: http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0