Så blev du mitt sår. Och jag blöder ihjäl.

På jobbet
Hade
2 mandariner
2 kiwi

I väskan

Hade bestämt mig
Skulle äta dem
Till lunch

11:30
Ät nu
Telefonen plingar till
Oförberedd öppnar jag meddelandet

Från föredetta pojkvännen

Jag-vägrar-acceptera-det-här
-du-måste-vara-tillsammans-
med-mig-jag-hatar-skitlandet-
du-åkte-till-det-förstörde-
allting-var-med-mig!

Jag sväljer
Hålet i magen växer
Jag är världens sämsta människa
Allt är mitt fel


Jag förtjänar de hårda orden
Tar slagen med sänkta armar
Och frukten får ligga kvar i väskan

Resten av dagen


Kommentarer
Postat av: Ellinor

jobbigt med killar som vägrar inse fakta, att det är över! men jag tycker det var helt rätt av dig att följa ditt hjärta. man kan ju inte rå för hur man känner! Kramar

2012-02-03 @ 18:45:17
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0