A thousand miles seems pretty far, but they've got planes and trains and cars, I'd walk to you if I had no other way...



Faller ibland
Igår kom det svarta ångestmolnet över mig igen
Handlar nog mest om utmattning egentligen
Har haft feber och förkylning
Men ändå jobbat
Ändå plågat ut mig själv på långa promenader
För det är bara så jag vet hur man lever
Idag är det dock nog
Tänker inte jobba idag
De får bli sura på mig
Tänker rida och ligga inne och se någon film
Det var så länge sen

Saknar pojkvännen
Saknar hans närhet
Vi kunde bara ses knappt ett dygn i fredags
Och nu ses vi inte förrän på fredag igen
Jag behöver honom
Självständigheten har flygit iväg
Men ni vet, han är bara så sjukt fin
Jag hoppas verkligen att det är vi resten av livet
Det känns så rätt

Dock kommer vi  inte kunna ses så mycket som vi skulle vilja under våren
Han pluggar, jag jobbar
Men
En dag
Ska jag aldrig vara ifrån honom igen <3

Hey there Delilah
Don't you worry about the distance
I'm right there if you get lonely
Give this song another listen
Close your eyes
Listen to my voice, it's my disguise
I'm by your side



A thousand miles seems pretty far,
but they've got planes and trains and cars,
I'd walk to you if I had no other way...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0