Well, am I not the luckiest...

Vidrig dag igår
Först grät jag typ hela dagen för att flygbiljetter är dyra och jag vet inte hur jag ska göra med hemresa under lovet.
Sedan fick jag punktering för tredje gången på mindre än ett år och måste antagligen stå för kostnaderna själv. Hej då 4000 kr. Och jag grät över en tusenlapp. Ironi. Sedan blev jag av med telefonen på krogen så nu är det bara att punga ut med pengar på en ny telefon också. Fuck it.

Idag har jag bara legat i sängen hela dagen typ och undvikit värdfamiljen eftersom de antagligen hatar mig pga bilen. Det var ju fan inte direkt med flit, men de hade tydligen precis bytt däck. Nu har jag sett på Bridget Jones för att få lite comfort. Blir till att se tvåan också nu.

Vi ses på andra sidan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0