Vegetarianen...

Jaha.
Så kom maten upp och ned i toaletten.
Jag lovar, det var inte jag som åt.

Det var inte jag som smakade en kycklingbit för första gången på fem år.
Det var inte jag som tog en till för att den första smakade spännande och ganska gott.
Och så några till.

Känner mig smutsig.
Skäms ihjäl.
Nästan för mycket för att jag ens skulle våga berätta för er.
Vågade knappt spy för jag ville inte känna kycklingsmaken i munnen igen. Dött, jävla djur.

Helvete, kött, Blondie?!!?!?
Du har varit vegetarian i fem jävla år, skärp dig för helvete!

Förlåt.
Det ska aldrig hända igen.





Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Man gör saker som blir fel och som man skäms över. Och jag vet precis när man knappt vågar skriva det eller berätta för någon.. Stryk ett streck!

2011-09-13 @ 20:40:12
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0