No more suger, honey #2

Jag ska inte rusa igenom det här. Det är viktigare att det får ta lite tid och att jag får behålla vikten sedan. Börjar med att sluta äta socker igen. Jag är en slav under sockret och det vill jag inte vara. Så vi börjar där. Det kommer bli jävligt jobbigt eftersom jag är beroende och ofta comfort-äter och tristess-äter.

Men som i AA, En dag i taget.

Så nu kör vi då.
Ska försöka uppdatera mer här, och när sockret vill åt mig, speciellt, kan det vara skönt att få skriva här. Inte skriva efteråt "Jag gav upp", utan skriva "Jag kämpar fortfarande". Det finns absolut ingen ursäkt för att äta socker. Så nu räcker det.

Önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: dream

good luck!

2011-09-25 @ 20:07:49
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0