Nachos

Såg videos på YouTube idag, av en tjej som haft anorexi.
Hon är världens vackraste, sötaste tjej...
Så det liksom bara brast.
Jag älskade hennes videos, det är inte det.
De var bra.
Men det brast ändå.
För när en sådan vacker, smal, fin, smart tjej tycker att hon behöver banta.
Vad är inte jag då?
Förstår ni?
Fulfetäckligmisslyckadmotbjudande

Något i den stilen
Hjärtat slog snabbare
Kunde inte tänka klart bara
Ut, ut, ut
Måste gå
Måste bränna de helvetes jävla kalorierna
Måste bli smal
Halvt gick halvt sprang mig igenom promenaden
Upp för alla de värsta backarna
Adrenalinet tog mig framåt framåt
Ville bara lägga så mycket avstånd mellan mig och kalorierna
Som möjligt

Ändå var jag långt under 1000 kalorier idag
Så det är bra antar jag
Men ni vet, aldrig tillräckligt bra
Jag drack lite soppa
Några nachos
De där helvetes jävla nachosen!
Aldrig mer
Aldrig mer mat som bara förstör
FETT som förstör!
Det är inte ens gott
Det är motbjudande


Uäk... Aldrig mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0