Just me and my memories

Jag minns när vi träffades varje dag
När vi hade hemligheter
När vi kunde le mot varann
När allt var ganska spännande
Och jag älskade dig som en galning

Till och med när vi bara satt
När jag lämnade dig ensam i matsalen
Alla tittade
Men du var ju så jobbig
Sedan kom du springande efter mig
På regnvåt asfalt omfamnade vi varann
Skrattade

Om nätterna låg jag under täcket
Viskade försiktiga sockerord i telefonen

Till dig
Du sa
"Jag älskar dig."
Jag sa
"Jag älskar dig."
"Va?"
"Jag älskar dig."
"Ja, jag hörde, jag ville bara höra det igen."

Nu vet jag inte var du är
Veckor har blivit månader
Månader har blivit år


Du var så dum
Du är så dum
Ändå saknar jag dig


"Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart. Och när jag känner så, så tänker jag på dig."

Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Du skriver så fint.

2011-09-07 @ 18:45:19
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: Max

jag blir lika jävla förvånad över hur bra du är på att skriva. Varje gång undrar jag hur du får ihop allt så bra. kram!!

2011-09-07 @ 22:00:35
URL: http://meandanamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0