"I'm so excited to lose weight"

Så har jag lyckats finna lite motivation ändå. Tack för alla fina tips, ni är så smarta och mysiga allihop.
Fick motivation när jag tittade på det här videoklippet under. Så lätt, men ändå så svårt att se sina invanda mönster. Tänk att en sådan liten sak kan ändra hur man känner. Nu känner jag mig hoppfull och "excited". Det är mitt val, det handlar inte om att någon tvingar mig. Det blir en utmaning men det ser jag fram emot. Ser framemot hur min kropp kommer förrändras. Ser fram emot att tycka om min kropp och inte skämmas över den.

Se på klippet här:


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Lycka till, Blondie!

2011-09-25 @ 14:36:26
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0