Vissa nätter känns stjärnorna inte så långt borta

Tack för alla plötsliga, fina, positiva kommentarer som regnat in. Det värmer mer än jag kan säga<3

Blev en förvånadsvärt bra dag
Franska lektion, sedan fika med en ny tjej
Vi insåg att vi är typ tvillingsjälar eller någonting, haha
Hon sa
"Det är mina ord som kommer från din mun! Det här är sjukt."

Tänker egentligen inte gå in på vad vi har gemensamt
Typ allt?
Nej inte allt
Men sjukt mycket
Utom att hon är så otroligt vacker

Härligt att möta någon som henne
Det värmer inombords
En framtida vän

Och fikat
Vi tog varsin kaffe
Inget tvång med äckel mat
Så avslappnat och skönt
Jag skrattade mer än på länge

Så när jag kom hem runt fyra hade hela dagens matintag bestått av:
2 koppar kaffe
Och jag var inte ens hungrig
Tryckte i mig en knäckemacka med ett ägg för metabolismen
Jag led
Jag led faktiskt
Och då är knäckebröd och ägg safe-foods för mig
Saker jag faktiskt får äta

Blev äckelmätt och var tvungen att hetsa ut på promenad
Även om jag egentligen inte hade tid

40 minuters promenad senare kändes det bättre
Brände nog bort knäckemackan

Middagen
Ett ägg till
Te
Te
Te
Te


Sitter här och värmer händerna på dagens sista kopp
Nu ska jag snart ut på min kvällspromenad
Avfärdade familjemiddag
Skönt

Det var dagen det





Kommentarer
Postat av: e

sv: det var säkert matvikt, men det spelade ingen roll. ångesten blev för stor ändå. hetsade&spydde. Fattar inte varför, jag blir ju inte direkt smalare av det. USCH.

2011-10-20 @ 21:49:47
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: dream

men så underbart! en soulmate! tycker att du kanske kan höra med henne om hon vill hänga med på promenad, hon verkar vara en som tänker som oss. ^^ avundas er

2011-10-20 @ 22:47:29
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/
Postat av: Femtonfemtio

Jag studerar också franska. Hade aldrig tänkt använda det från början, jag var en rebell utan egen kategori som valde språk ensam och inte ville gå med alla spanska poppistjejer eller tyska med emocore människorna och jag var duktig på engelska så det fanns aldrig som alternativ. Franska är vackert och låter intellektuellt när det talas tycker jag, och en dag kanske jag vandrar på gatorna i Paris i en klockad ljusröd klänning med tunna axelband, vem vet.

2011-10-21 @ 08:15:39
URL: http://femtonfemtio.blogg.se/
Postat av: mary-kate

haha oj...en svensk affär i paris alltså!? trevlans!



haha gud nej, det är ju inte alls gott!! jättestor skillnad :o fast jag var också lat förr...hähä

2011-10-22 @ 00:02:17
URL: http://anademandsme.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Vad fint och häftigt med en tvillingsjäl! Fast du är också vacker, så antagligen har ni allt gemensamt i alla fall!

Och vad du promenerar mycket, duktig.

2011-10-23 @ 13:12:28
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0