Så länge man har bra musik i hörlurarna...

Blir liksom inte speciellt hungrig
Varit sjukt duktig i en vecka nu
Spytt ibland
Men inte hetsat alls
Inte ätit godis
Motionerat varje dag
Och ja, det ger ju resultat
Vilket gör mig motiverad att fortsätta
Allt som finns i mitt huvud just nu är
Kalorier
Promenader


Ätit cirka 395 kal idag
Promenerat 100 min= ca: -540 kal
Ska ut och gå igen snart
Det blir middag hemma ikväll
Kommer spy
Kan inte äta sånt som jag inte vet exakta kaloriinnehåller i
Men sedan ska jag och Vän kanske ut och gå
Igen

Så länge man har bra musik i hörlurarna kan man gå för alltid

Och nu ska ni inte "tycka synd om mig" eller något sånt
För att jag är helt fixerad
Jag är glad
Åker hem och hälsar på i Sverige på fredag


Kommentarer
Postat av: e

sv: ååh, jag blir så avundsjuk på dig som bor i Frankrike!

vet inte om jag är redo för det än faktiskt.. <3

2011-10-19 @ 19:37:37
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0