Regndroppar mot vintervit hud

Hemma
Jo allt är helt okej
Maten går bättre än väntat
Igår blev det lite för mycket ost och kex
Men hade typ inte ätit någonting annat
Så det kanske blir bra ändå
Pepparkakor
Oj vad gott det är

Monstren har tagit sig in i mitt huvud
Jag förvånas
Det är inte längre jag som bestämmer
Jag är för rädd
Jag står i affären
Tänker
"Jo, men jag kan köpa det där"
En bulle, en glass, eller vad som helst

Men så kan jag ju inte det
Varsamma händer sluts över mina läppar
Nej, du kan inte
Och jag gör det inte

Det är ganska läskigt
Men jag kan faktiskt inte
Kalorierna skrämmer mig för mycket

Men det är ändå härligt att vara hemma

Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Tack bästa du för kommentarer. Du är så brabrabra.



2011-11-07 @ 11:38:04
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0