Ord

Vaknar upp i en säng i ett växthusliknande garage
Tänker
"Oh, crap, jag är inte hemma..."


Har festat hela helgen
Orkade egentligen inte igår
Kände mig rätt down när sista metron gått
Och vi satt hemma hos några vänner
Houseparty
Yeeha
Nja
La mig i badkaret för att sova
Tyckte det var en bra plats
Rött duschdrapperi
"Men här kan du inte ligga."
Tyckte min kompis
Så då hamnade jag i en säng istället
Var väl bra det


Har gått ned två kg sedan jag sist vägde mig
Jag fuskar, jag har ju bestämt mig för att bara väga mig en gång i veckan...

Well, jag bara svammlar, ska fortsätta ligga i min säng och se på Friends nu
Take care <3




Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Kan tänka mig att nacken inte mår helt hundra när man sover i badkar. D:

2011-10-03 @ 20:20:10
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0