Jävla mind-fuckande facebook

1. Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan
2. Du kan läsa sms från personen om och om igen
3. Du känner dig ibland lite osäker när du är med honom/henne
4. Bara av att höra hans/hennes namn ler du
5. Du kan sakna personen fast ni precis har träffats
6. Du börjar lyssna på låtar som påminner om personen
7. När ni är med massa andra, fokuserar du bara på den personen
8. Du älskar att känna personens lukt
9. Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne
10. Medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på
Mitt "What-if" skaffade facebook
Mitt hjärta stannade
Chans till kommunikation
Men han är borta
No communication
För jag minns varje dag med dig
Minns första gången du skrev
Jag älskar dig
Det sms:et är borta för alltid

Jag minns alla gånger jag viskat ditt namn i mörkret
Bara för att det är så fint
Jag saknade dig sekunden du var mer än två meter ifrån mig
Ibland lyssnar jag på våran låt
Jag tänker
Kanske, någon gång, bara en gång till?

Bara vi igen, en enda gång?
Bland tusen skolelever
Såg jag bara dig
Dig, dig, dig
Du var så fin en gång
Ibland känner jag din doft i vinden
Jag drar in den, girigt
Vill behålla den
Nära

Alla minnen
Alla våra skratt
För du fick mig alltid att skratta
Ibland skrattar jag för mig själv
När jag tänker på våra upptåg

På det där med tjejtoaletten
På det där med smutsvattnet


Dina händer
Ingen har någonsin kunnat hålla min hand som du
Om jag kunde få hålla
Din hand i mökret
En sista gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0