Is under huden

Helgen följde sin plan i all simpelhet
Utgången i lördags var helt ok
Vin och tequila
Blev ganska lagom
Kom inte hem förrän cirka 9.30 dock
Gick inga jävla bussar
Gick hem frusen, regnvåt och allmänt irriterad
Som till fem på eftermiddagen
Låg i sängen resten av tiden igår
Åt omelett
Var inte direkt bakis
Men orkade inte göra någonting
Såg på Vänner
Nu är avsnitten slut
Alla är sedda
Lite sorgligt

Trots en del mat har jag gått ned ytterligare
Man blir ju lite glad
Ska nog gå och lägga mig igen snart
Orkar inte leva än

Sedan blir det promenad och plugg
Hösten har kommit, även hit
Känns... Sådär

Well, fick ett halvårs sommar
Är glad för det

Men vad ska jag göra om isen smyger sig in under huden?
Om det börjar snöa i hjärtat?
Om mörkret tar över min själ?


We'll see
Du har överlevt förr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0