I ett iskallt IKEA-land

Hej alla fina tjejer =)
Jag är i sverige nu, flög i fredags så det är därför jag inte haft tid att blogga.
Jag trodde det skulle vara mycket kallare här, men det är ju riktigt härligt, vackert höstväder.
Mitt hjärta får ro av att umgås med mina älskade katter

Har inte brytit mina 30 dagar utan choklad så idag är Dag 12 utan choklad (känns mycket längre kan jag säga)
Är tillfreds
Har inte haft några värre humörssvägningar än (vilket jag brukar drabbas av så fort jag kommer hem)
Både mamma och pappas tjej har dock kommenterat att jag gått ned i vikt
Herre gud, syns det ens?!
Jag ser det då inte
6 kg sedan jag senast träffade dem
Det är inte så stor skillnad

Idag blir en lugn dag
Pojkvännen åkte till jobbet imorse
Ska bara umgås med pappa och familjen
Tror jag sover hos honom ikväll
Mamma jobbar sent
Men vågar jag spy där?
Har försökt spy upp i princip allt jag äter och får i mig
Fuck socialt ätande, ja

Vi var hos farmor igår och sedan hos pappas kompis som fyllde år
Matmatmat
Hela dagen lång
I fredags blev jag yr av allt ätande
Man har liksom levt på ägg och knäckebröd de senaste 2 veckorna
Och plötsligt ska massa, massa kalorier ned
Blä
Men jag är som en matberoende
Jag vill ju frossa i mig
Även om jag äcklas
Bara jag vet att jag får spy sedan
Annars vågar jag knappt äta någonting

Well, matmonstren ska inte få förstöra min hemma-vecka





Kommentarer
Postat av: e

välkommen till sverige! ^^

2011-10-24 @ 21:40:28
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: Atara

Blondie <3



Kanske jag våga skicka dej någonting, får se. :) Men då får du lova att du inte berättar åt någon att du vet vem jag är sen när jag är en rock star och alla vill veta mina hemligheter. ;)

2011-10-25 @ 11:22:32
URL: http://ataras.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Låt dom inte förstöra hemmaveckan!

2011-10-25 @ 19:57:08
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: Femtonfemtio

Hej fina, hur är det med dig?

2011-10-28 @ 08:07:10
URL: http://femtonfemtio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0