"För det har inte samma charm att raggla hem klockan fem..."

Blir inget festade i storstaden ikväll
Orkar liksom inte
Känns bra att slippa sitta och somna på metron hem
Nätterna börjar bli kalla nu

Och det har inte samma charm
Att raggla hem klockan fem
Det är inte lika inspirerant nu som
1995
Om du minns


Imorgon är det däremot ett stort party pågång
Som jag och Hippie länge planerat att gå på
Det håller på till klockan 6 på morgonen
Så man behöver inte vänta ute i kylan på första tåget

Mat, ja
Ätit lite frukt
Har köpt underbar mango-sorbet
Yes, det är en synd
Men bara 75 kal per 2 skopor, det känns ok
Får äta det ikväll om jag är duktig och går på en promenad till

Jag har börjat väga mig som en idiot igen
Att väga sig en gång i veckan ger mig för lite kontroll

Känner jag mig fet vill jag veta om jag är det
Känner jag mig smalare vill jag veta det också


Trots hets igår
(slutade med att jag spydde 3 ggr, har jag väl börjat så fortsätter festen)
Pekade vågen 4 ynga små hekton ned
Det kändes bra, jag väntade mig något annat

För har inte berättat allt
Igår gick jag och Vän på promenad
Sedan drack vi vin
Blev cirka 2-3 glas
Och underbar brieost med kex
Kill me now

Men som sagt
Det var en hetsdag
Not gonna beat myself up about it

Skönt utan alkohol idag i alla fall
Vila lite istället
Titta på serier eller film hela kvällen

Ja tack

Kommentarer
Postat av: e

Dagen efter hets visar vågen minus för mig med, några hekton dårå, men sen andra dagen har jag gått upp dem. Typ för att jag spytt upp viktiga salter och sådant.

2011-10-07 @ 18:25:07
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: e

haha, förlåt. Ville bara dela med mig ;p

2011-10-07 @ 19:03:12
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0