Den sista sommardagen

Sov till ett ungefär
Åt knäckebröd, 30 kal, per skiva
Gottgott
Ändå känns magen uppsvullen
Som vanligt dårå
Tror jag tänker ge mig på en fasta
Bara några dagar iaf, om det går
Få ned äckelmagen

Det är sista sommardagen idag
Säger min au pair-mamma
Ska väl inte klaga, vi har haft 30 grader varje dag i 10 dagar
Hör att ni haft det fint i Sverige också
Mys

Nu ska jag gå ut och gå
Svettas lite
Sedan affären
Ägg och citroner

Dricker sånt där sabla citronvatten varje morgon
Förut var det bara för att jag hört att förbränningen ökade
Men sedan sa någon hurtbulle på youtube att det var bra för levern
Min lever behöver nog lite treatments om den ska överleva mina alkohol intag

Peace and love och allt sånt
Hoppas ni får en fin dag


Miss my horse

Kommentarer
Postat av: e

åh, vad avundsjuk jag blir! har alltid velat åka till frankrike!



sv: skönt att ajg inte är ensam. kram <3

2011-10-03 @ 16:52:31
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0