Vi är inte såna som i slutet får varann

Jag träffade honom inte i Sverige
Lika bra var nog det
Men vi sms:ade hela dagarna
Pratade i telefon
Skrattade igen
Vi har inte slutat

Vi skickar våra små meddelanden
Nu också
Varför han skriver vet jag faktiskt inte
Och visst älskar jag honom
Hur vet jag inte
När vet jag inte
Var vet jag inte
Men om vet jag
Och om finns hela tiden

Han får mig alltid att skratta
Sedan dag ett
Älskade du

Visst blir det aldrig vi
Du har blivit en gentleman
Jag har blivit
Någon annan

Men det hindrar mig inte från att älska dig
Mer än du någonsin kommer förstå
Mer än du någonsin kommer få veta

Men jag har saknat dig
Och jag är glad att du åter finns i mitt liv
Även om min hjärta antagligen kommer gå i bitar igen
Dagen du meddelar
Att du har någon ny



Kommentarer
Postat av: Lina

Din blogg är så fin. Åh.

2011-11-06 @ 22:26:02
URL: http://iwantbones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0