I am Jack's broken heart

"Oh, the gun is in your hand.
Good for you, it doesn't change a thing..."


Sjukdomen försvinner inte av ett hål i tungan
Jag kan inte skjuta ut den som han gjorde med Tyler Durden
Det funkar helt enkelt inte så
Trots att jag varken kan eller får
Hamnar jag med huvudet lutat över toaletten
Jag behöver inte ens be
Snö forsar ur min strupe
Kalla, besegrade flingor
Efteråt är jag ensam kvar med uppgivenheten
Och den tanke som så ofta håller mig sällskap:
"Låt imorgon bli en bättre dag"


Kommentarer
Postat av: e

sv: fina. var inte så hård mot dig själv. Hur är det idag? <3

ska absolut prata med min syster, försöker så gott jag kan att hålla ett öga på henne. Mamma verkar ju knappt bry sig..

2011-11-30 @ 15:53:12
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0