Kriget med mig själv

Det går ut för
Kommer vara tandlös och hårlös till jul
Fuck
Innan sverige-resan hade jag kontroll
Knäckemacka och ägg var safe
Spydde bara när jag åt för mycket
Eller råkade hetsa lite grann
Nu hetsar jag sällan
Spyr desto mera
Ingenting får stanna i magen
För man vet ju aldrig
Kanske innehöll salladen för många kalorier ändå
Visst var soppan kalorisnål, men den är ju så lätt att spy
Lika bra att vara på säkra sidan
Äter nästan aldrig med familjen längre
Jag undrar om de misstänker något...
Men nej, det tror jag inte
Hemma skulle det dock bli ramaskri
Mamma skulle märka direkt

Eller skulle hon verkligen det?
Fuck
Nojjar som en idiot igen

Kommentarer
Postat av: Svårt

Ana är verkligen för jävlig rätt ofta faktiskt. För det är henne som talar så till dig, hon är bra på att förvirra. Take care

2011-11-17 @ 21:29:32
URL: http://igen.blogg.se/
Postat av: Jasmine

När man lurar alla omkring för att slippa maten.

Man lurar bara sig själv.

Det är bara man själv som far illa av det.



Det finns ingen chans att leva utan mat heller.

Det är jobbigast i början när man börja äta, ångesten gräver runt i en.

Men tar man små steg istället för att chocka helt.

T.ex att alltid äta frukost.



Kändes bättre när min PT sa till mig att för att kunna gå upp ett kg fett åste man äta 7000kcal extra.

2011-11-18 @ 09:46:36
URL: http://pinkpanther.bloggplatsen.se
Postat av: e

kram på dig.. <3

2011-11-18 @ 10:27:59
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0