In another life I would make you stay

Varför måste allt vara så komplicerat?
Kämpar mot samma känslor som för två år sedan
Tre år sedan
Fyra år sedan
Samma känslor om samma person
Hur patetiskt är inte det?
Liksom släpp det?


Ältar som en idiot
Och jag som hatar ältande

Vi hade inte pratat på ett år
Han övergav alla,
Övergav även mig
För sin flickvän
Jag gick min väg med ett sorgset leende
Jag visste att han skulle komma tillbaka
Han kommer alltid tillbaka till mig förr eller senare

Och nu
Det kommer tillbaka med full kraft
Att läsa hans ord
Men jag är självisk
Han behöver inte en ny flickvän
Han behöver en vän
Och det är det jag ska vara

Men det är så svårt
När mitt hjärta hoppar över ett slag
När han kallar mig sin

"För passionen vi kände kommer alltid igen"



Kommentarer
Postat av: dream

sv. ja verkligen :) och hur enkelt som helst. liksom koka upp broccoli och spenat med en grönsaksbuljongtärning, kanske en klyfta vitlök i och massa kryddor, sen mixar du ihop det och har en asgod soppa! hur enkelt som helst!

eller tonfisk, bara i med lök, lite grönsaker, massa salladskrydda och annat (kanske lite lätt cremefraiche) och vips så har du en god röra, eller ta i mer isbergssallad, så har du en tonfisksallad!

finns mycket att göra :)

2011-11-16 @ 23:11:48
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0