The price of silence

Tänker för mycket på honom
Det händer lite för ofta
Ibland tror jag till och med att han kan känna det
Som när vi smsar samtidigt
Eller ringer
Jag vill bara höra hans röst
Jag har inte glömt hans doft

Men han är någon annanstans nu
Kanske känner han att jag tänker på honom
Men han struntar i det
Bryr sig inte
Jag vet inte vad han gör

Kanske är han med någon vacker
Någon med långt hår
Någon som vet hur man lever
Någon oförstörd...
Någon som inte kan älska honom som jag gör



Det man inte vet lider man inte av
Jo
Det man inte vet kan skära sönder en inifrån
Det man inte vet kan måla ens tankar mörka
Svarta
Det man inte vet...
Kan göra så himla ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0