The Orange Cannelle thé

Egentligen är dagarna svårast när jag vet att jag borde och måste äta
Borde ju egentligen ta chansen, släppa loss lite och äta som vanligt
Men blir helt anti
Så jobbigt att välja vad jag ska ta när jag vet att det mesta kommer upp igen
Vad spyr jag inte upp liksom?
Usch blir så trött på mig själv
Vi bakade bullar igår förresten
Fick fett ångest efteråt så klart
När alldeles för många underbart farliga kanelbullar låg i magen
Trodde vågen skulle visa +2 kg
Men nej
-3 hg
Jaha
Är jag så knäpp att jag på allvar tror att man går upp 2 kg på en natt?!
Well I guess I actually could
Min kropp är så konstig

Dricker te nu när jag borde äta
Men vad

Alkohol ikväll
Därav måste jag äta
Vill inte direkt somna i ett gathörn i Paris
Vill egentligen inte ens dricka
Inte bli full
Men sånt är livet nu

29 dagar till hemkomst
Då blir det inga fler utgångar på ett tag
Då kan jag ligga hemma i min säng med katterna
Läka min saknad
Men fan, hur ska det gå med maten hemma?
Jul och allt
Usch



Kommentarer
Postat av: e

well.. en portion havregrynsgröt är ju ca 100 kalorier, och en äggvita 20. Sammanlagt blir det väl 150 skulle ajg tro, och då har jag rundat uppåt :)

2011-11-18 @ 17:48:18
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: Elle

Det är jobbigt när man liksom börjat spy. För då blir det en rutin och det går nästan inte att sluta :(

2011-11-18 @ 18:24:29
URL: http://perfectly.webblogg.se/
Postat av: Svårt

När man väl är fast i det är man verkligen fast ja:(. Svårt att äta då.. Hejjar på dig iallafall.



Sv: Ja, hon är för jävlig. Be strong<3

2011-11-18 @ 19:49:53
URL: http://igen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0