Reaching for the stars

ÄNTLIGEN
ÄNTLIGEN
ÄNTLIGEN
Har jag bytt tiotalssiffra igen! Ville bara stå på vågen i all framtid och stirra på siffrorna x9.4 <3
Blir så förvånad när folk kommenterar min vikt och nojjar lite för vad folk kommer säga i Sverige
Städerskan frågade igen om jag hade gått ned
Jag stod i förstora mjukisbyxor och vinterjacka, hur F*N kunde hon märka?
Men hon sa som vanligt att det syntes i ansiktet
Jaja
Jag ser också att mitt ansikte inte är lika uppsvullet längre
Hoppades bara att jag skulle kunna gömma mig i stora kläder när jag kommer hem i Sverige...
Och I will
Well, kan alltid skylla på att jag ätit flytande i tre veckor när jag kommer hem
Ikväll har jag inga planer på att gå ut
Ska gå min kvällspromenad och sedan ligga i sängen och kolla på serier
Haha ser framemot det mer än jag vill erkänna
Kommer vara en nöjd katt i mitt nästa liv

Åh, jag mår bra just nu
Hoppas ni också gör det
*SPRIDA GLÄDJE*
:3



Kommentarer
Postat av: hanna

Kul att du gått ner! Förresten, är du i Paris? Jag kanske blandar ihop dig med någon annan, men har för mig att det var du :).

2011-11-25 @ 20:06:44
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: e

'grattis' till vikten!

sv: har du två piercingar i tungan nu eller? :)

Jo men ändå, minsta mm fel så är man förlamad, not nice, haha!

dessutom är jag alldeles för feg.. skulle tatuerat mig i maj på min födelsedag men har fortfarande inte gjort det för jag är så satans feg. vill att det ska vara helt rätt ocskå, rätt typsnitt osv.

Nä, dö får du verkligen inte göra. egentligen tycker jag 500 är alldeles för lite, men jag tänker inte tjata! ;) ta hand om dig bara.

puss <3

2011-11-26 @ 18:14:26
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0