Losing my religion

Oj
Jag har visst gått ned fyra kilo på två veckor
Oväntat
Jag brukar inte se hela bilden
Jag tänker mest dag för dag och förbannar mig själv
Men fyra kilo på två veckor
Vad hände nu liksom?
Jo, jag har kämpat förstås
Men ändå förvånad
Skulle egentligen vilja gå ned sju kilo till innan jul
Men det känns ganska omöjligt
Jag kommer inte orka leva hela tiden som jag levt de här två veckorna
Men kanske fem kilo?
Fem kilo borde inte vara omöjligt på fyra veckor
(Det är fyra veckor tills jag åker till Sverige)
Vi får väl se

Ibland faller verkligheten igenom till min svältande hjärna
Vad håller du på med?
Man måste ju äta för att överleva, din dummer!
Alla äter
Du kan äta med än du gör och ändå gå ned

(Fast av någon anledning går det ju faktiskt inte
Jag måste äta typ ingenting för att gå ned...)
Men ibland kommer verkligheten och tjatar på mig
Jag tittar åt ett annat håll
Och låtsas inte höra



Kommentarer
Postat av: Svårt

Hejar på dig för att du ska nå ditt mål. Puss!

2011-11-17 @ 18:17:22
URL: http://igen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0