"It's tuesday... I like you..."

Gick 90 minuter i streck både idag och igår
Plus en halv timme på förmiddagen
Också idag och igår

Det är bara när jag promenerar som lugnet känns påriktigt
Jag kan slappna av
Jag vet att jag gör något bra

Spydde just i en påse i mitt rum
Jävligt stilfullt och ladylike, I know
Men vill inte väcka misstankar
Misstankar som jag är rädd redan finns

Det har varit en helt okej dag
Utom familjemiddagen med efterätt
Crap
Därav spypåsen i rummet

Skulle så gärna vilja se en annan tiotals siffra imorgon
Är så nära nu
Att byta

Har inte känt speciellt mycket idag
Sov halva dagen
Fastän det inte var meningen
Fick skynda mig till franskan

Fått sms från Honom
Och från pojkvännen
Inte svarat på något av dem
Ska skriva till pojkvännen
Det har bara inte blivit av

Har egentligen inte så mycket att berätta för er idag
Hoppas ni mår bra i alla fall


Nu blir det House
Så skönt att titta på någon som är lite trasig och förstörd som en själv


Kommentarer
Postat av: e

sv: ojdå, fyra stycken? hjälpte det inte alls att gå till psykolog då?

nej, det blev ingen vägning och har ännu inte blivit, konstigt nog.

Hon är för upptagen med julbaket ^^

kram <3

2011-11-23 @ 08:58:30
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: s

ja pepparkakor gör inte viktnedgången lättare precis.. vad duktig du är som går så mycket =)

2011-11-23 @ 10:20:33
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0