Cinnamon

Vågen visar mig samma siffror som gårdagen
Idag blir det en soppdag
Älskar soppa
Mättande men låga kalorier

Imorgon blir det till att baka kanelbullar
Hur många kalorier innehåller en kanelbulle?
Sedan blir det långhelg
Folk vill ha med mig ut
Fest i dagar tre?
Nja, jag vet inte

Jag vill in till huvudstaden
Gå vilse på Paris slingrande gator
Kanske besöka kyrkogården
Har ännu inte sett Oscar Wildes grav
Och det vill jag ju göra
Innan jag lämnar landet
Det gör ont i hjärtat
knappt sex veckor kvar
Sedan börjar en ny era i mitt liv
Men vi återkommer till det senare

När sätts kroppen i svält?


Kommentarer
Postat av: e

har för mig att jag läst att en kanelbulle innehåller runt 200 kalorier.



Sv: jag förstår! :)

2011-11-09 @ 20:44:02
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0