Vill vara oantastbar

Och det tänker jag bli
Gick runt och var så jävla irriterad på krogen i helgen
Alla killar var drägg
Snackar skit, ska röra ens hår, äckla sig

Kunde inte njuta av mina vänners sällskap
Men det är slut med det där
Jag ska fan kunna ha kul trots att drägg hänger runt
De har ingen äganderätt på någonting

Bara för att du klumpigt säger
"I like your smile"
Har du inte rätt att kyssa mig
Bara för att jag säger nej har du inte rätt att skylla på:
"Men ja, jag är ju kille."
Fy fan väx upp
I'm quitting

Så jävla många människor som ser tjejer som objekt
Köttmarknad
Men ledsen, jag har slutat spela
Allt som kommer utav det är ÅNGEST
Och jag vill ha min pojkvän

Palla drägget
Jag har ingen skyldighet till någonting
Jag behöver inte vara trevlig
Jag behöver inte försynt glida undan
"Nej", är ett nej.

Jag ska bli oantastbar
Känslor och sex är ändå bara så ruttet
Så fake
Tänker inte förödmjuka mig själv mer
Been there, done that

Sure we can talk
Sure
If you're not to drunk and a bit smart
But keep your fucking lips away

Sure
I will smile
If you're funny
If you're smart

But that's it


Lyser det "SEX" i din panna
Bara gå
For fuck sake, bara gå

"We'll be friends, I call you again, I chase you around every bar you attend, we see how much we'll be partying then. You don't want that, neither do I. I don't wanna flip when I see you with guys. To much pride. Between you and I, not a jelous chick, but MEN DO LIE."

Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Hatar köttmarknad. Och hatar att jag själv lätt blir en sådan liten bekräftelseslampa på den marknaden. Måste få högre tankar om mig själv.



Nej är nej.

Kan inte blir mer rätt.

2011-05-23 @ 20:17:57
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: Ellinor

fransmän är ju särskilt odrägliga dessutom, huhh! härligt att du har skaffat den inställningen, du har så rätt, du äger dig själv<3

2011-05-24 @ 11:24:37
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0