Sick in my brain, sick in my body, sick in my soul

Sjukt sjuk.
Mina halsmandlar är så svullna att man nästan kan se dem utifrån på min hals. Blä.
Det positiva (i vår skumma verklighet) är att jag inte har någon matlust alls, plus att om jag hade går det knappt att svälja i alla fall.

Mer positivt!
Jag vägde x4,9 imorse! Woho! Det är första gången jag ser den siffran sedan jag började med mitt vikt-hets i höstas. Hm, bara gått ned typ 13 kg på ett halvår. Men i alla fall. Det går ju nedåt. 4,9 kg kvar till nästa delmål. Me like.

Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Ett tag sedan du skrev det här, men hoppas det har blivit bättre nu!

2011-06-04 @ 12:16:34
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0