Så blev du mitt hål och jag blöder ihjäl

Och allt fortsätter
Det bästa med att må dåligt
Är att min hunger försvinner
Orkar inte tugga
Men nu har jag tvingat ned lite spenat och ägg
Är äckligt mätt
Vill gråta

Borde sminka ansiktet nu
Ska träffa en brud
Tror det blir alkohol
Men orkar jag?
I måndags låg jag full framför Supernatural
Söp, söp, söp

Kroppen är så trött
Seg
Febrig
Tröstar den med musik

Blev illamående efter cirka 8 dl vatten idag
Tänkte att något behöver jag ju ha i mig
Och det är varmt och då behöver man vätska
Tacken var äckligt illamående
Tack tack magen
Tack

Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Sv; herregud! 8 kg! Och bara genom att plocka bort lunchen..

2011-05-19 @ 13:28:50
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0