Party 'til 6 in the morning

Vet ni.
Alkoholen dövar smärtan i halsen. Awesome!
Nu bär det av till huvudstaden för PARTY i vanlig ordning.
Vad skulle jag göra utan mina fantastiska tjejer?
Känner mig riktigt pepp för en gång skull.
Idag tänker jag inte sitta och längta bort när vi är ute.
Ska i försig träffa sötaste killen.
Men inget hångel, nej, nej, nej.
Måste säga till honom, inget sånt.
Jag har min pojkvän.
Och ni kan aldrig fatta hur mkt jag älskar honom.
Haha, nej det här blir bara fylletalk.

See you sugerpies <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

åh okej, vad bra att du trivs! hehe jag missförstod det lite.



Jag är inte aupair, utan jag är utbytsstudent i skräpmatensland usa. men åker tack och lov hem snart :)

2011-05-30 @ 00:31:52
URL: http://hungerhurts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0