Just me and my cola light

Och vet ni en till sak
MATEN

Har ätit choklad varje dag i typ en vecka
Orkar inte ens ha ångest
Spyr upp ibland, ibland inte
För det är så jävla äckligt att spy
Men har haft för mycket ångest för att bry mig om någon av synderna jag utför
Sex, alkohol, cigg, choklad
You name it
I've done it all


Ja, inte droger då
Varför vet jag inte
Är liksom lite emot droger, hur sjukt det än låter med min livsstil av alkohol och cigaretter
Kanske är jag rädd för droger
Många jag känner röker gräs och sånt, men jag har aldrig testat
Kanske är jag rädd att jag skulle flippa ur totalt
Ångest och sånt ni vet
Men egentligen vet jag inte
Drugfree world?
Sure, but in our dreams

Well, min cola light sviker inte
Nu blir det Supernatural

Kommentarer
Postat av: it's hard times for dreamers.

förresten, får jag lägga till dig i min länklista? ♥

2011-05-03 @ 23:36:19
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/
Postat av: Tilda

sitter i samma sits : /

2011-05-07 @ 10:35:24
URL: http://tildasfreakshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0