HEM

Jag vet att jag inte borde gråta
För jag får bara världens huvudvärk
Halsen gör ont och jag vill inte göra det värre
Vill inte behöva snyta mig

Men det är försent
Jag skriver
"Jag längtar hem"
Till min pojkvän och tårarna börjar rinna direkt

Nu är det försent
Tårarna rinner
Huvudet värker
Näsan är igentäppt

Jag vill bara
Hem hem hem

Snälla
Ta mig hem

Mörkret inom mig försöker ta sig ut
Men det har fastnat i halsen
Det kommer kväva mig

Jag vill helt enkelt inte
Jag vill inte mer
Det här är ingenting för mig
Jag är ett freak
Ett kaosmonster
Jag kan inte fungera normalt

Hur fan ska jag kunna sköta ett sånt här jobb?
Hur fan ska jag ens orka leva när det enda jag orkar
Är att se en miljon avsnitt av Vänner eller Supernatural
Har sett 13 avsnitt av Vänner idag
För när varje avsnitt tog slut började jag gråta
För jag orkade inte tänka på mitt eget liv
Så jag satte på nästa avsnitt
Och nästa, och nästa

Nu ska min unge vara hemma typ FOREVER
Först en vecka men sen ännu fler dagar
Jag då? Jag vill inte jobba 24/7!
Jag måste ut på mina promenader!!
Räcker det inte med att jag bara vill hem
Och knappt orkar gå upp ur sängen här?!
Måste jag bli instängd och FET också?

JAG KLARAR INTE DET HÄR
Jag vill bara HEM

Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Hemlängtan suger..

kram.

2011-06-05 @ 09:24:52
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0