Vanilla Sky-naglar

Trycker ned tangenterna med nagelacksblöta naglar
Laxrosa, som kokt lax
Men det låter så fult
Så vi säger gräddrosa istället
Som precis innan solen går upp över en molntäckt himmel
Vanilla Sky
Ja, det låter bra
Vanilla sky-färgade naglar
Vinklad information
Ja, jag är media skadad

Tagit hand om mig själv idag
Duschat, haft ansiktsmask och rakad benen för första gången på veckor
Maten har gått skit
Hamnade med en nutellaburk framför datorn
Varför?
Åt inte allt för mycket i alla fall
Uppskattar till ungefär 400 cal
Alldeles för mycket
Och det gjorde mig opepp
Så nu vill jag fortsätta
Bara passa på att vräka i mig
Men så gör man ju inte när man ska bli smal
Jo, men du är ett hopplöst fall, kära du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0