Summer lovin' had me a blast

Har gått ned 2 kilo på 5 dagar, känns bra
Har inte känt av något hemskt sedan jag slutade med mina piller heller
Lättnad
15 grader och sol idag, det gillas!
Ändå är jag lat, ligger inne och kollar på Supernatural
Ska gå ut och gå när ungen är på ridningen
Kanske gå ut och sätta sig i solen på trappen
Med en bra bok och en kopp te?
Sounds good to me

Och förlåt att jag inte kommenterar så mycket, jag läser era bloggar tjejer, men vet inte alltid vad jag ska skriva om det. Är alltid intresserad av att läsa vad som hänt sedan sist och hoppas ni mår bra. PUSS PÅ ER ni är så jävla vackra! <3

x)

Kommentarer
Postat av: atara

Grattis vännen! Förstår att det känns bra att se siffror man inte sett på evigheter. :) Här har det också varit fantastiskt väder. Är lite sur på mej själv för att jag bara legat inne och degat. :P Så gå du ut med boken och lite te. Det gör under för själen. <3 Kram!

2011-03-22 @ 16:21:23
URL: http://atara.blogg.se/
Postat av: narrow

Jag utmanar dig att ta ett foto på p***s och visa mig :D haha vill så gärna se hur du har det! <3

2011-03-22 @ 19:26:49
URL: http://narrowest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0