Som om jag snubblade pladask på marken och bara dog

Det är en konstig känsla
Jag mår illa
Illa, illa, illa
Men ändå är jag rädd och vill äta mig ännu mer illamående
Men orkar inte
Orkar inte, orkar inte, orkar inte
För jag blir för första gången rädd för det jag håller på med
Jag har fan ingen kontroll
Och jag vill inte tyna bort
Vill inte att smalheten ska döda mig
Vill inte svälta ihjäl
Helvetes jävla skit
Har ingen kontroll
För även om jag trycker i mig den där jävla bananen så kommer jag spy
Och jag orkar inte spy
Fy fan

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Allt med maten är bara sådan otrolig dubbelmoral.

Vill äta, vill inte äta.

Vill spy, vill inte spy.

Måste springa bort allt, måste sitta stilla.



Allt blir så otroligt ansträngande.

2011-03-29 @ 11:20:36
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0