SMAL

Varit så sjukt dålig idag, men är desperat.
Tappat räkningen på hur många gånger jag spytt.
På ett sätt fattar jag inte att jag börjat spy som en galning igen, jag vet ju hur svårt det var att sluta förra gången och att det bara är att skjuta problemet framför sig.
För när jag slutar spy kommer jag ju bli tjock igen.
Men just nu vill jag bara komma till Size Zero och låta problemen bero.

Inte bara maten som spökar, har blivit cigarettberoende på allvar. Inte så att jag röker ett paket om dagen, men jag vill ha det varje dag. Igår var jag nära att börja gråta bara för att ciggen var slut. Men det är också något jag tänker ta tag i senare. Just nu är det bara SMAL som gäller. Inget annat.

Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Ja, morotskaka är gott, älskar också. Faktiskt för gott.. Jävla morotskaka.

2011-03-10 @ 17:57:32
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0