Plastmugg med Baileys

Älskade, älskade ni.
Förlåt men jag är full nu.
En plastmugg med baileys står på min kära laptop,
vält inte ut, vält inte ut, vält inte ut
Har gått lös på håret oxå
Klippt o färgat
Är inte eran Blondie längre
Utan red, red, red
Det är asfint
Visste inte att man kunde tycka så mkt om sitt hår
Och jag som haft alla färger
Rött, blått, orange, rosa, brunt, svart, U NAME IT
Inte grönt dock
Äcklig hårfärg
Inte på alla men skulle fan se ut som en jävla häxa
Hoppas ni tycker om mig fastän jag är packad som ett as
Haha.
Antagligen inte
Men i alla fall

Kommer inte sluta dricka ikväll
Det gör för ont att vara nykter
Så förlåt
Skål på er
Vän berättade att hon supit själv tills hos spydde för att hon var rädd för spökena i sitt hus
Vad är jag rädd för då?
Jag är rädd för att känna flr mkt

Fy fan
Så falsk jag känner mig
Låtsas vara normal inför alla
Folk tyckte om mig ikväll; sa:
"När ses vi igen? Du åkter hem på torsdag, men vi hinner väl ses?!"
Vad fan seeeeeer de i mig?
Jag är bara fet och så jävla pisamt
Fy fan.
Krama mig?



Fuckat upp igen, fuckat upp igen, fuckat upp igen 
Fuckat upp igen, fuckat upp igen, fuckat upp igen

Borde veta bättre, borde lugna ner mig, borde ta en taxi hem
Borde dricka vatten, borde gå o lägga mig, men kanske inte riktigt, äään

Okej det är alltid likadant, samla gamla visa när jag går ut
Spårar ur så hela haket blir ett dårhus
Går lös på min Twitter så någon blir bitter
Fuckar upp, det är så svårt att vara nykter


Kommentarer
Postat av: atara

Jag blir lite ledsen när jag läser din blogg, du verkar inte må nåt vidare just nu. Miljoner kramar till dej gumman! <3

2011-04-01 @ 14:37:58
URL: http://atara.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

En gång var jag asfull ute på en gräsmatta någonstans. Världens snällaste kvinna kom och pratade med mig i nästan en timme. Hon sa att man inte ska be om ursäkt för att man är full. Brukar ofta tänka på det när jag vill be om ursäkt för att jag är för full.

Man får vara för full, sa hon.



Kram till dig.

2011-04-04 @ 17:46:59
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0