...Nästan Perfekt

Alltså det är så himla sjukt.
De enda jag typ är helt ärliga mot är er.
Här.
Hur patetiskt är inte det?

I am pathetic

Det regnar som om det aldrig kommer sluta
Ska ut och träffa ColorGirl
Hon är fin
Men ändå har det känts jobbigt
Ska träffa hennes ex också
Aldrig träffat han förut
Han är också svensk
"The swedish guy" som hon kallar honom, haha

Men orkar inte stressa iväg till huvudstaden
Får fan ångest av stress
Och vem får inte det?
Så bryr mig inte om om jag blir sen


Blev chockad över vågen imorse också
Har inte vägt så här sedan i november!
Och det är positivt
När du är tunn som luft...

Långa vägar kvar men blev ändå så himla glad
Sallad nu?
Jag vet inte


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ähh, jag är också patetisk i såna fall :) <3

2011-03-20 @ 22:34:14
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0