Miss Neurotic

Ja, jag vet att jag är ganska fixerad just nu
En anledning är väl att jag solat två dagar i rad och då fått stirra ned på min kropp i fasa
Haha.
Sedan går det i perioder
Sedan kanske det också är min brist på piller
Jag ser verkligheten utan medicinkladd mellan mig och botten
Utan en grå hinna
Allting blir så tydligt
Blir lite rädd
För jag vet att det var det här jag inte stod ut med för två år sedan,
då jag började med pillren
Jag kan falla igenom så lätt
Svart på vitt
Men så länge jag mår någolunda bra fungerar det väl
Usch känns som om jag har ett monster inom mig
En Dr Hyde som kan visa sitt rätta ansikte när jag minst anar det
Få mig att bli helt jävla ångestgalen
Balanserar på en tunn tråd nu
Tappat ordningen i det här inlägget, men wtf
Kommer jag yla som en varg när månen går upp?
Kommer päls växa fram och mina tänder bli långa och farliga?

Eller kommer jag helt enkelt bara bli liggandes med min eviga inre smärta tills jag finner ett rakblad och skapar Stockholms blodbad i min säng?

Kommentarer
Postat av: nicole

Hahaha tack va gullig du är :D

2011-03-24 @ 20:20:20
URL: http://broken-veins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0