Gå tills du svimmar av utmattning

Att jag aldrig lär mig
Skulle äta en kopp popcorn. Efter halva påsen, in på toan.
Så klart.
Och känner mig så jävla äckligt fet. Gått upp 4 hekto sedan igår, antar att åtminstone 1 eller 2 hekto är vattenvikt, men man vet aldrig. Tror jag fuckade-up förbränningen igår totalt. Antagligen gjort det idag med. Bävar för siffrorna imorgon. Nu blir det ingen mer äcklig mat förrän familjen ska äta ikväll. Får se vad jag kan komma undan med. Varför kan man inte bara få några bra piller som tar bort alla hungerkänslor? Lär inte finnas några lagliga sådana i alla fall. Suck. Nu ska jag ut och tvinga benen att gå, gå, gå, gå, gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför räknar du hekton?

2011-03-24 @ 14:21:57
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: anorexicmonster

det finns ju allévo fibertabletter att köpa, de sägs svälla upp i magen och man känner sig mätt. jag har inte provat dem själv, men du kan ju testa =) finns på apoteket och på t.ex. ica maxi

2011-03-24 @ 18:16:28
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0