Freak out already




Ligger i sängen och ser på Big Brother
Dricker mousserande vin
Rökt upp mina sista två cigaretter

Snurrar lite i huvudet
Men helvete
Nu är det så här


Och ni kanske undrar varför jag inte skriver om mat hela tiden
Jo, för att jag skriver om det jag vill
Sen bryr jag mig inte om folk skiter i att läsa min blogg för att den innehåller för lite matsnack
Liksom min blogg är inte till för att vara någon thinspo för andra unga tjejer
Det här är ingenting jag vill uppmuntra någon annan till
Så jag skriver vad jag vill
Just nu missbrukar jag cigg och vin
Lyssnar på P!nk och vill bara ut och festa
Men det är måndag
Många dagar kvar till fest
Fråga vän om hon vill gå ut och ta en öl på onsdag?
Men jag dricker ju inte öl
Men i alla fall
Tills dess ligger jag här och dricker mitt vin
Så är det just nu
Så freak out already



Slam slam oh hot damn
What part of party don’t you understand?
Wish you’d just freak out (freak out already)
Can’t stop coming and hot
I should be locked up right on the spot
It’s so on right now (it’s so fcking on right now)

Party crasher
Panty snatcher
Call me up if you a gangster
Don’t be fancy
Just get dancey
Why so serious?

So raise your glass if you are wrong
In all the right ways
All my underdogs, we will never never be!
Anything but loud
And nitty gritty

Dirty little freaks
Won’t you come on, and come on, and
Raise your glass
Just come on and come and
Raise Your Glass!
Won’t you come on and come on and
Raise your glass
Just come on and come and
Raise your glass

Oh shit my glass is empty
That sucks...

 




Kommentarer
Postat av: tilda

Fy fan vilken underbar blogg! känns som det är mig du skriver om!!

2012-03-07 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0